AZ ÖSSZES DC SHOES TERMÉK ITT
A DC Shoes története egészen 1989-ig nyúlik vissza, mikor a fiatal Ken Block (RIP) elkezdett pólókat nyomni a garázsában. A projekthez picit később csatlakozott Ken főiskolai iskolatársa Damon Way is. Az Eightball-ra keresztelt márka, első nagykövete Damon bátyja Danny Way volt, aki már ekkor is profi státuszban gördeszkázott. Az ő általa hozott ismertség, a jó design és az épp fellendülőben lévő gördeszka ipar gyors sikerekhez vezetett, aminek köszönhetően az operáció gyorsan egy igazi raktárba költöztette a tevékenységet és ezzel egy igazi céggé váltak! Nem kellett sok idő ahhoz sem, hogy egy újabb márkát is életre hívjon a gyorsan növekvő cég ez volt a Droors Clothing.
A Droors Clothing sikerei alapozták meg a következő projektet a DC Shoes életre hívását. A pletykák akkor arról szóltak, hogy a márka két pro deszkása Danny Way és Colin McKay kölcsönözték a nevük kezdőbetűit a márka nevéhez, de mi inkább azt a verziót preferáljuk, miszerint a Droors Clothing rövidítése inspirálta az egyszerű, de hatásos márkanév létrehozását. A DC Shoes életrehívását, az vezérelte, hogy az akkor - a maihoz képest még - kezdetleges gördeszkás cipő piacon senki nem kínált olyan cipőt, amely technológiailag fejlett megoldásokat kínált volna a gördeszkások igényeinek (ütéscsillapítás, stb).
A DC stratégiájában mindig is fontos szerepet játszott a profi csapat és az általuk biztosított márka imidzs. 1997-re már nyolc fős profival csapattal rendelkeztek. Ez biztosította, hogy ekkor már minden gördeszkás jól ismerte a fiatal, gördeszkás cipő piacot alapvetően felforgató márkát. Ez jelentette az alapot, a következő lépésre. A márka kilépett a gördeszkás piacról és szörfös - és ekkor népszerűségét megalapozó - freestyle motocross piac felé terjeszkedett. A profi csapatnak és a márkát körülölelő kreatív ötleteknek (pl. Dany Way helikopteres fémcső dropja is erre az időszakra tehető) köszönhetően a DC Shoes hamarosan az action sport világon kívül is ismertségre tett szert.
A márka életében a 2004-es év volt az újabb fordulópont. Ken Block és Damon Way nehéz döntésre kényszerült és végül eladta a márka tulajdonjogát a Quiksilvernek. Block továbbra is a márka felelőse maradt a nagyobb szervezetben, így biztosítva, hogy a márka élete az elképzelései szerint alakuljon a jövőben. Az új felállás nem csak a munkában hozott voltozást, több ideje maradt új dolgokat kipróbálni, új tevékenységekben elmélyülni és ez végül a DC Shoes életére is nagy hatással volt. Erre az időszakra tehető, hogy a márka által szponzorált Travis Pastrana a ralizás felé fordult, amiben a DC is támogatta. Ezt a lehetőséget kihasználva Ken Block-ban is újjáéledt a motorsportok iránti gyerekkori vonzalom, így kisvártatva már ő is egy rookie rally pilótaként terelgettet egy versenyautót. Bár Ken mindent beleadott, és szenvedélyesen képezte magát mint pilóta, a rally "csak" az amerikai szintére aratott sikereket.
A kreativitás azonban mindig utat tör, az újonnan szerzett vezetési tudását felhasználva Ken egy ismeretlen műjajt alkotott. A lezárt gyárakban, reptereken, később külön városrészekben forgatott Gymkhana videók hihetetlen népszerűségre tettek szert és az egyik első példái voltak az interneten a vírus videóknak, amik akkora érdeklődésre tettek szert, hogy különösebb promóciós költség nélkül is tömegeket értek el világszerte. Ezen Gímkhana videók sikere újabb szintre emelte a DC Shoes ismertségt és formálta a mai nap is ismert formára!
CIPŐ Férfi Ruházat
A robosztus külső meglepően könnyű felépítést és rugalmasságot kínál!
Igazi különlegesség. Itt a légtalpas Versatile új verziója!
Skate verzióban is! A Super Suede felsőrész 2x tartósabb!