VÁSÁRLÁS MENETE | FIZETÉS | FELHASZNÁLHATÓ UTALVÁNYOK | SZÁLLÍTÁS
ÁRUCSERE | JÓTÁLLÁS | ELÁLLÁSI JOG
SZAVATOSSÁG - GARANCIA | CÉGINFORMÁCIÓ
VÁSÁRLÁS MENETE
Vásárlás az Áruházban:
Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni a „kosárba” gombra kattintva kezdeményezheti az áru megvásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel. A kosár tartalmának az összege mindig megjelenik, miután árut rakott bele.
A kosár tartalma (1. lépés):
A "kosár tartalma" ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a „kosár” ablakban a „kosár tartalma” gombra kell kattintani. Ekkor a terméklistából a feleslegesnek vélt terméket a „X” (törlés) gombbal lehet eltávolítani. Ezután folytathatjuk a vásárlási lista bővítését, vagy a kassza gombra kattintva elkezdhetjük a megvásárlás folyamatát. A vásárlás következő lépésénél, vagy a már korábbi vásárláskor használt regisztrációs adatokat adhatjuk meg a belépéshez, vagy egy új regisztrációval léphet tovább a folyamatban. Sikeres regisztráció esetén egy levelet kapsz a megadott e-mail címedre, ahol egy link segítségével aktiválhatod regisztrációdat. Ezek után újra a „kosár tartalma” gombra kell kattintani, majd a „kassza” gombra és be lehet írni a belépéshez szükséges adatokat. Ennél a lépésnél még lehetőség van egy üzenetet beírni a „vásárlói megjegyzés ablakba”, ha bármi fontos kiegészítő információt is szeretnél eljuttatni nekünk a teljes lebonyolítással kapcsolatban.
Rendelési adatok (2. lépés) Itt láthatóak a számlázási adatok. Számlázási cím, szállítási cím, melyek mind egyenként módosíthatóak, illetve új szállítási cím is hozzáadható. Értelem szerűen elvégezzük a megfelelő kijelöléseket, megválasztjuk a kiszállítás módját (GLS v. személyes), illetve, a fizetés lehetőségei közül is választanunk kell, ami utánvétel/bolti kifizetés, előreutalás, vagy online bankkártyás fizetés. Ha ezekkel mind megvagyunk, mehetünk tovább.
Rendelés elküldése (3. lépés)
Itt egy áttekintést kapunk az általunk kosárba helyezett termékekről, azok összértékéről, illetve a megadott számlázási és szállítási adatokról. Ha valami nem ok, akkor a „vissza” gombbal még változtathatunk. Ha viszont minden rendben van, akkor egy szolgáltatási feltételek elfogadása pipa után, a „megrendelem” gombbal véglegesíthetjük a rendelést és huss.
A megrendelésről egy automatikus levél fog érkezni a megadott e-mail címre, ami igazolja a rendelés leadásának sikerét, tényét. Ezt követően egy újabb levelet fogunk küldeni, mely egy igazolás arra, hogy a megrendelt termékek ténylegesen is szerepelnek-e a készletünkön.
Nagyon fontos, hogy a megadott telefonszám pontosan legyen megadva, mert ha a futárnak bármilyen problémája is lenne a csomag célba juttatásával kapcsolatban, akkor ezen a számon tud jelentkezni, egyeztetni - Lap tetejére
FIZETÉS
A megrendelését négy féle képpen tudja kifizetni:
- Utánvétellel - Online bankkártya fizetéssel - Személyesen üzletünkben - Utánvétel esetén a teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írja alá, ha a termék szállítási csomagolás nem sérült. Ha a sérült csomagot úgy veszi át, hogy a futár átvételi eliismervényen a sérült szállítási csomagolást nem jelöli, akkor az átvétel utáni hiányosságokra, károkra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. - Lap tetejére
FELHASZNÁLHATÓ UTALVÁNYOK
Üzletünkben a következő utalványok fellhasználására van lehetőség:
Szép kártya: Kizárólag szolgáltatásra (sportfelszerelés bérlése és javítása, szervizelése), Edenred-Ticket utalvány és kártya elfogadása - Lap tetejére
SZÁLLÍTÁS
25.000 Ft-os vásárlás felett ingyenes a házhozszállítás, 25.000 Ft és az alatt 1.490 Ft!
Utánvétellel kizárólag az ország határain belűl válaljuk a kiszállítást, amit a GLS futárcéggel végeztetünk!
A GLS vállalja, hogy a csomagot, a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti. Ha a futár a megadott címen senkit nem talál, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (+36-1-501-6204) mellett a saját telefonszáma is. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag. Ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig a legközelebbi GLS depóban kerül elhelyezésre. A futár még egy alkalommal megpróbálja a kézbesítést, de ha 5 nap alatt senkit nem tud elérni, és senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak. Ha a szállítás napján csak adott időben van lehetősége a csomagot átvenni, azt az ügyfélszolgálati számon lehet megbeszélni. A futárnak nincs módjában a címzetteket előre felhívni az időpont egyeztetés véget. Szállítási határidő: A „sikeres vásárlást” tárgyú visszaigazoló e-mail elküldésétől számított 2 munkanap. Ha a megrendelést pénteki napon adja le, a leszállítás legkésőbb kedden történik meg. A kiszállítás átlagosan 2-5 napon belül történik meg. Csomag újrakézbesítés:
Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. De csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.
Külföldi szállítás:
Van lehetőség arra is, hogy a megrendelő külföldön vegye át meg a webáruházunkban megrendelt terméket. Ez esetben a bankszámlánkra át kell utalni a megrendelt termékek ellenértékét, plusz az adott országba való küldés szállítási költségét. Ennek részleteiről érdeklődjön e-mailben: info@store13.hu , mobil: +36 30 478 1540, vonalas: +361 466 5510 - Lap tetejére
ÁRUCSERE
Ha a rendelt termék(ek) esetlegesen nem megfelelő, nem stimmel a méret, mást kapott, mint amire számított, van lehetőség a cserére. Ez a lehetőség értelemszerűen további költséget jelent. Ha a probléma esetlegesen a mi figyelmetlenségünkből adódott, akkor ez a költséget természetesen minket terhel, ha viszont a probléma a vevő figyelmetlenségéből adódott, akkor a plusz költség őt terheli. Ez esetben a cserecsomag kipostázásának díját ki kell fizetni, ami 1.490 Ft.
A kicserélésre váró terméket (termékeket) vissza kell csomagolni a szállító dobozába a hivatalos papírokkal együtt (szállító, számla), és megfelelően le kell ragasztani. A már helyes terméket elküldjük önnek, és az érkező futár kezébe kell adni a hozzánk visszaküldendő csomagot. Ha ez a költség a megbeszélés után egyértelműen a vevőt terheli, akkor a másodjára kiküldött csomag után a szállítási költséget át kell adni a futárnak az esetleges különbözeti összeggel együtt, ami a számlán szerepel.. - Lap tetejére
ELÁLLÁSI JOG
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A store13.hu, a törvény által megszabott 14 napos határidőt helyett 21 napos elállási jogot, azaz pénzvisszavizetési garanciát vállal. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A fogyasztó ez esetben a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.
Ha a fogyasztó eláll az e-kereskedelemben kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által vételárként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Társaságunk gyakorlata szerint a termék visszaérkezésekor azonnal gondoskodik a vásárlási összeg visszafizetéséről. Elállás esetén a vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. Online bankkártyás fizetés esetén a vásárló a fizetéskor használt bankkártyájára kapja vissza a vásárlás összegét. Utánvét esetén egy bankszámlaszámot is meg kell adni, amelyre a vásárlás összegét visszautaljuk.
Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:
- Jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy e-mailben. - Munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (használt felszereléseket indokolt esetben, csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk! - Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket. Kérjük, a csomagot „értéknyilvánítással" adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni! - Az internetes áruházunkban megrendelt, de személyesen átvett termékek esetén a fenti elállási jog ilelti meg a vásárlót. - A szaküzletben személyesen megvásárolt termékek esetén ezen elállási jog nem illeti meg a vásárlót. Az üzleteinkben vásárolt és használatba nem került termék értéke levásárolható vagy ajándékutalványra beváltható. - A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét és banki átutalással visszaküldi Önnek a termék ellenértékét. - Lap tetejére
JÓTÁLLÁS
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerzodésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.(151/2003 Korm. rendelet, 49/2003 VII. 30 GKM rendelet )
A jótállás időtartama - 2021. január 1-től - a termék árától függően sávos lett:
-10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év -100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év - 250 000 forint eladási ár felett három év.
A kötelező jótállás alá eső termékekről itt tájékozódhatsz! Link. A Store 13 termékkínálatából elsősorban a sporteszközöket érinti a 2021. január 1-től érvényes változtatás.
- Lap tetejére
SZAVATOSSÁG - GARANCIA
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére.
Szavatossági igény esetén a vevő kérheti: a) Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
Az ápolatlan, koszos, sáros, büdös cipők garanciális igényét az üzlet dolgozójának jogában áll elutasítani.
CÉGINFORMÁCIÓ
Üzemeltető neve: Boardpark Kft.
Adószám: 12293311-2-43
Bankszámlaszám: 10700419-47420403-51200002
Cégjegyzékszám: 01-09896342
Székhely: 1113 Budapest, Karolina út 17/B.
Telefon: (00-36)-1-466-55-10
E-mail: info@boardpark.hu
Könyvelés szolgáltató: Gordiusz Könyvelő és Adótanácsadó Iroda Kft.