az összes skullcandy termék itt
A Skullcandy azok közé az innovatív márkák közé tartozik, amiket nem feltétlenül az üzleti érdekek, hanem sokkal inkább a hétköznapi életben felmerülő igények alapoztak meg. A Skullcandy alapítása egy vérbeli extrémsport-polihisztor, Rick Alden nevéhez fűződik, aki a fülhallgatópiacra történő berobbanása előtt 1995-ben részt vett az első step-in rendszerű snowboardkötések kifejlesztésében és az amerikai snowboardos rendezvények útjának egyengetésében is. A Skullcandy ötlete tulajdonképpen egy sífelvonón fogant meg, amikor Alden a Utah államban található Park City sí- és snowparadicsomában két csúszás között képtelen volt egyetlen fülhallgatóval megoldani a hívásfogadást és zenehallgatást. Ez a probléma addig bosszantotta a márka alapítóját, amíg megoldást nem talált rá a Portable LINK-kel, ami egyben az első – és rögtön díjnyertes - Skullcandy termékként vonult be a köztudatba.
A Skullcandy fej- és fülhallgatók 2008-ra teljesen feje tetejére állították az iparágat. A korábban nem túl izgalmasnak mondható audióbiznisz Alden márkájának köszönhetően egy rendkívül változatos szegmenssé vált, hiszen a Skullcandy az önkifejezésre, a pozitív értelemben vett különcségre, valamint a mindenkori ellenkultúra fiataljaira alapozott. Ennek eredménye nem csak az innovációkban (hordozható hangszórók, audiófil fejhallgatók, bluetooth fülhallgatók) de az ágazat stilizálásában is egyértelműen megjelent. A minőségi hangzás mellett a megbízhatóság és a szavatosság is a Skullcandy jelszavai közé tartozik, hiszen a cég arra buzdít, hogy sportolás közben és extrém körülmények között használjuk a kifejezetten erre a célra kifejlesztett eszközeiket. A Skullcandy minőségét nem csak az üres marketingfrázisok hangoztatják, hanem a márkacsalád kötelékébe tartozó sportolók is, amit olyan nevek alkotnak, mint Travis Rice, Trevor Colden, Mark McMorris, Coco Ho, vagy Kyrie Irving.
A Skullcandy hangeszközeinek kínálatát keresd a Store 13 üzletében, vagy webshopunkon!